Tuesday 18 December 2012

Je hebt een kat als huisdier maar even geen geld voor kattenvoer? Bij Purina kun je een ...


Ik heb zoveel vragen over de poezenpil me hier toch een account hebt aangemaakt in de hoop dat er mensen zijn met ervaring op dit:

Onze kitten Mara is 4 juni 2011.


Schat van een beest, nu al zo dik 7 maanden oud, en zal waarschijnlijk binnenkort in warmte (gezien de belangstelling die onze andere kitten van dezelfde leeftijd nu en dan voor haar om als resultaat en met een kietelen Mara flehmen naast haar kwispelende staart al opzij)
Wij willen geen nestje van haar, dat we kunnen overgaan als ze ouder is.
Nu heb ik al wat onderzoek gedaan, maar doe tegenstrijdige dingen op ...
Ik zit op de paraverterinaire AOC Terra Beroepsopleiding in Groningen, en mijn leraar vertelde me dat ze poezenpil een tijdje zonder problemen gebruikt worden in haar eigen kitten.
(ook net beginnen voor de eerste manche, zelfs vlak voor, dus als ze niet echt in warmte)

Maar als je kijkt op het internet, is het overal sterk afgeraden de poezenpil al gebruiken. De risico's die eraan verbonden zijn, om trots op dat gun je geen kat, natuurlijk, maar mijn leraar is dat alleen bij langdurig gebruik dat de pil gevaarlijk is. Mara poezenpil niet voor altijd slikken, vinden we het juiste moment als ze oud genoeg is, en na het nest zullen ze gewoon geholpen worden.

Heeft iemand ervaring met ons die verder zouden kunnen helpen?

View the original article here

No comments:

Post a Comment