Saturday 22 December 2012

Zo krijg je geld voor je oude mobiel

Als u een oude mobiel liggen in de kast kan zomaar zijn dat je hier bent voor je geld je krijgt. U kunt terugkeren uw oude mobiele bijvoorbeeld voor geld en Envirofone Zonzoo. Meer en meer mensen maken oude mobiele telefoon voor contant geld. Vaak heeft men een oude mobiel in de kast die misschien al jaren. Is dat ook het geval? Dan kunt u kiezen om uw oude mobiele telefoon te leveren, dus je krijgt geld voor. Dit geld wordt rechtstreeks aan u uitbetaald. Kijk naar de mogelijkheden wat te doen met uw oude mobiele telefoon kan worden gedaan. Misschien heb je geld voor je oude telefoon terug, zorg ervoor dat je geld te krijgen voor uw mobiele telefoon, nog steeds je misschien een honderd euro te krijgen, is het misschien gewoon. Heeft u altijd al zuinig op uw mobiele telefoon, dan zal het allemaal netjes in orde worden gemaakt op financieel gebied. Zorg er dus voor dat uw mobiele telefoon te maken, zodat u toevoegt geld om een ​​nieuwe uit te kiezen, het zou gewoon een mooi bedrag kan worden wat je terug krijgt voor je oude mobiel.









12 Reacties op Zo krijg je geld voor je oude mobiel








Judith Huissen schrijft:
03 september 2011 om 08:29

Ik heb 3 oude mobiele telefoons ingeleverd. 1 keer in Cash4Mobile en 2 keer met Envirofone. Naar mijn mening krijg je het meeste geld voor uw oude mobiel voor Envirofone. Het geld dat ik ga uit eten met mijn man ... als ik niet weet dat ik een mooi bedrag voor deze oude mobiele telefoons kon krijgen, ik gooide ze weg. In het kort: Ik kan aan je oude mobiele telefoon om geld Envirofone leveren.











Fred F. schrijft:
03 september 2011 om 14:33

Een vriend van me heeft een paar weken geleden een mobiele telefoon ingeleverd Envirofone. Hij zei dat alles was snel en netjes afgehandeld. Ik ga dit weekend een paar mobiele telefoons overgave. Ik keek alleen maar naar de website Envirofone hoeveel ik kan krijgen voor de telefoons ... dat was heel wat. Ik ben erg benieuwd hoe snel ik het geld voor mijn oude mobiele telefoons.











Jacob Feensma schrijft:
10 september 2011 om 08:23

Vorige week gaf ik in mijn oude telefoon voor contant geld. Deze telefoon bracht het een mooi bedrag. Het is grappig, want ik stond op het punt om weg te gooien die oude mobiele telefoon.
Ik kan niet weg te gooien oude mobiele telefoons, maar om geld te leveren.











Andrea H. schrijft:
20 september 2011 om 18:35

Ik heb de afgelopen weken 4 oude mobiele telefoons verkocht. 2 mobiele telefoons Ik ingeleverd voor geld Envirofone en 2 mobiele telefoons die ik heb verkocht meer dan markt. Het viel me op dat ik voor de 2 telefoons ik het terug naar Envirofone meer geld dan de 2 gsm's die ik verkocht via de markt, terwijl vergelijkbare mobiele mobiele telefoons waren kreeg. In het kort: Net terug to your Cell voorbeeld Envirofone (zijn andere bedrijven .. Zonzoo, Cash4Mobile enz.), en verkopen geen ...











Harry Rotterdam schrijft:
24 september 2011 om 19:08

k heb een oude mobiele telefoon liggen en ik had gehoord van mijn broer dat ik geld voor. Zo geldt nog steeds. Ik zal mijn telefoon onmiddellijk terug voor contant geld. Bedankt voor de informatie.











Bernard schrijft:
1 oktober 2011 om 19:36

Hallo, ik heb een vraag. Ik heb 2 mobiele telefoons zijn (iphone 3G en een oude samsung). Kan ik dit het beste (via marktplaats te) verkopen of het beste rendement voor een bedrijf als Envirofone of Zonzoo? Kortom, waar ik het meeste geld voor mijn oude mobiele telefoons?











Renske Groothuis schrijft:
02 oktober 2011 om 10:20

Bernard: Ik zou gewoon mobiele telefoons om een ​​groot bedrijf als Envirofone (of Zonzoo, Cash4Mobile ...). Ik heb een paar keer een mobiele verkocht via marktplaats. 1 keer een hoop gedoe met haar en uiteindelijk nooit mijn geld. Als u uw mobiele telefoon af te kopen voor bijvoorbeeld Envirofone weet in ieder geval zeker dat je het geld krijgt.
Succes.











Frans G. schrijft:
10 oktober 2011 om 19:18

Afgelopen weekend ben ik met mijn vrouw en kinderen naar de Efteling. We hebben deze dag betaald met het geld dat we kregen voor onze oude mobiele telefoons. We hebben deze telefoons internet te promoten overgegeven. Deze telefoons waren al enkele maanden zonder dat ze in een lade. Als we niet weten dat we geld hebben voor deze oude mobiele telefoons kunnen krijgen, hebben we nog nooit zo'n een leuk dagje uit.











Nico Zijlstra schreef:
15 oktober 2011 om 16:14

Vandaag heb ik 2 oude mobiele telefoons ingeleverd. Ik gaf in Zonzoo 1 telefoon en 1 op Envirofone. Ik vraag me af welk bedrijf past beter mij. De mobiele telefoons zijn ook precies hetzelfde. Ik zal je laten weten welk bedrijf past beter mij.











Rosalie schrijft:
15 april 2012 om 12:34

Ik had een paar oude telefoons liggen. Ik dacht dat ze was nog steeds meer dan honderd euro bij elkaar zou de moeite waard zijn. Uiteindelijk bleken ze bij elkaar 80 euro waard. Ik ben ook erg blij. Telefoons die ik ingeleverd Envirofone. Alles was netjes afgehandeld.











Kim schrijft:
06 juli 2012 om 19:11

3 telefoons ingeleverd Envirofone. Alles netjes behandeld en ondanks de nogal oude telefoons zijn nog steeds een mooi bedrag ontvangen. Top.











P. 's-Gravenhage schrijft:
30 november 2012 om 22:31

Vraag: Als je veel van telefoons op hetzelfde moment inleveren Envirofone (in mijn geval voor mijn bedrijf 30 toestellen), krijg je een hogere vergoeding per telefoon? Sterker nog, in grotere hoeveelheden, hebben ze minder (verzendkosten) kosten.
Dank bij voorbaat.
 
View the original article here

No comments:

Post a Comment